Klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs/-a

10.10.2017

Apraksts:

Latvijas Pasts nodrošina plašāko vispārējo pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietas, kurās ik dienu tiek apkalpoti vairāk nekā 10 000 klienti.

Mēs esam atsaucīgi, pretimnākoši un piedāvājam labākos un ērtākos risinājumus katram klientam individuāli! Ja vēlies būt viens no mums, aicinām pievienoties Latvijas Pasta komandai!

Darbavieta:

Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads

Darba pienākumi:

• koordinēt un uzraudzīt nepārtrauktu pakalpojumu sniegšanu uzņēmuma klientiem
• identificēt un sniegt informāciju par pakalpojumu nodrošināšanas riskiem, kas bremzē to pārdošanu un/vai noteiktas kvalitātes līmeņa sasniegšanu
• apzināt un analizēt pakalpojumu tirgus attīstības tendences un izstrādāt priekšlikumus pakalpojumu attīstības stratēģiskajiem un ikgadējiem plāniem
• realizēt pakalpojumu attīstības stratēģijas un plāna izstrādi, kā arī izstrādāt paklpojumu normatīvos dokumetus

Prasības kandidātiem:

• augstākā izglītība biznesa vadības, mārketinga, ekonomikas vai līdzīgās zinātnēs
• valsts valodas zināšans atbilstoši augstākā līmeņa 1.pakāpei ( C1), labas krievu un angļu valodas zināšanas
• spēja orientēties pasta pakalpojumu tirgū un prasme saskatīt un realizēt tā sniegtās iespējas
• pasta sniegto pakalpojumu tirgus un biznesa izpratne, kā arī prasme, savas kompetences ietvaros, sagatavot nepieciešamos normatīvos dokumentus

Piedāvājam:

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
• darbam nepieciešamās apmācības
• pieredzējušu kolēģu un vadības atbalstu
• iespēju apliecināt savas spējas un prasmes
 

Papildus informācija:

CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs/-a” lūdzam sūtīt uz VAS “Latvijas Pasts” Personāla attīstības daļai; adrese: Mārupes novads, Ziemeļu iela 10, Lidosta “Rīga”, LV - 1000; e-pasts: personals@pasts.lv; fakss: 67608489. Tālrunis sīkākai informācijai: 67608511

 

Klientu serviss