18.05.2010

PostEurop veiktā neatkarīgā audita rezultāti liecina, ka Latvijas Pasts ir stabils, uz attīstību orientēts uzņēmums, kas veiksmīgi realizē ar uzņēmuma pamatdarbību saistītās funkcijas.

Audita laikā, kas Latvijas Pastā norisinājās no 9. līdz 17. maijam, eksperti pētīja pasta apstrādes procesus - vēstuļu korespondences apstrādi, savākšanu, pārvadāšanu, šķirošanu, piegādi, starptautiskās vēstuļu korespondences apmaiņu. Audita grupā bija astoņi atzītākie Ziemeļvalstu un Baltijas valstu pasta nozares eksperti.

Latvijas Pasts ir viens no 17 pasta operatoriem, kuru darbību auditē PostEurop speciālisti. Šī audita mērķis bija izstrādāt priekšlikumus pasta apstrādes kvalitātes un efektivitātes paaugstināšanai, kurus Latvijas Pasts izvērtē procesu optimizācijai, lai uzlabotu kvalitāti un samazinātu izmaksas. Starptautiskie auditori Latvijas Pastam sniedza konkrētus priekšlikumus pasta piegādes uzlabošanai.

Par PostEurop

PostEurop ir Eiropas pasta operatoru asociācija, kurā darbojas 48 dalībvalstis. PostEurop galvenie uzdevumi ir veicināt pasta operatoru pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanu; izstrādāt priekšlikumus, lai pasta operatori sasniegtu ES Pasta direktīvas noteikto mērķi - 85% atzīmes sasniegšanu starpvalstu sūtījumu piegādē trīs darba dienu laikā; kā arī attīstīt Eiropas Pasta tīkla sadarbības iespējas.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta nodaļas. Latvijas Pasta pamatfunkcijas ir pasta un filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu, preses abonēšanas un mazumtirdzniecības pakalpojumu sniegšana. Latvijas Pastam pieder trīs meitas uzņēmumi - SIA Mailmaster, AS IT Latvija un AS Latvijas Pasta nodaļu tīkls. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kas nodarbina ap 5000 darbinieku.

Papildu informācija:

Agija Tērauda

VAS Latvijas Pasts

sabiedrisko attiecību speciāliste

Tālr.: + 371 67608504

e-pasts: agija.terauda@pasts.lv

www.pasts.lv

Klientu serviss