Latvijas Pasts un TV3 aicina piedalīties Latvijas Lepnuma pastmarkas dizaina konkursā; jauno pastmarku izdos 300 000 eksemplāru

22.09.2014

Latvijas Pasts un TV3 aicina piedalīties Latvijas Lepnuma pastmarkas dizaina konkursā; jauno pastmarku izdos 300 000 eksemplāru

Latvijas Pasts, šogad sadarbībā ar TV3, organizē jau ceturto pastmarkas dizaina konkursu, par tēmu izvēloties 11.gadu īstenoto projektu Latvijas Lepnums. Katram valsts iedzīvotājam ir savs Latvijas Lepnums – tie ir cilvēki, kuri palīdz un ir blakus dzīves grūtākajos brīžos, kuri dara vairāk, nekā ikdienā no viņiem tiek sagaidīts. Godinot visus jau apzinātos un vēl topošos Latvijas Lepnuma titula saņēmējus un veicinot kopējo izpratni par Latvijas Lepnumu, ikviens interesents no šodienas, 22.septembra, trīs nedēļas, līdz 13.oktobrim, tiek aicināts iesūtīt savu Latvijas Lepnuma pastmarkas dizaina ideju interneta vietnē http://jaunapastmarka.lv.  Populārāko dizainu noteiks publisks balsojums sociālajos tīklos, un to izmantos reālas pastmarkas izveidē, kas tiks nodrukāta 300 000 eksemplāru tirāžā.

Konkursā var piedalīties gan fiziskas, gan juridiskas personas. Visus iesniegtos darbus sākotnēji vērtēs žūrija, kuras sastāvā ir Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Arnis Salnājs, MTG TV un radio vadītāja Latvijā Baiba Zūzena, 2014.gada Latvijas Lepnuma ceremonijas vadītājs Arnis Krauze, reklāmas aģentūras DDB Latvia izpilddirektors Andris Rubīns un Latvijas Pasta Filatēlijas departamenta direktors Edmunds Bebrišs.

14.oktobrī žūrijas izvēlētie darbi tiks nodoti publiskam balsojumam – izmantojot sociālo tīklu twitter, facebook un draugiem kontus, lietotāji divas nedēļas varēs balsot par savu iecienītāko pastmarku interneta vietnē http://jaunapastmarka.lv. Pastmarka, kas iegūs lielāko balsu skaitu, 2014.gada nogalē tiks nodrukāta 300 000 eksemplāru tirāžā. Pastmarkas nominālvērtība būs € 0,50, un tā atbilst vienkāršas vēstules nosūtīšanas izmaksām Latvijas teritorijā.

Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs A.Salnājs un MTG TV un radio vadītāja Latvijā B.Zūzena aicina ikvienu izmantot iespēju un piedalīties pastmarkas tapšanā. A.Salnājs: “Pastmarka ir paliekoša vērtība, kas turklāt nes pasaulē Latvijas vārdu. Latvijas Lepnuma pastmarka uz dažādām valstīm ceļos ar stāstu par lieliskajiem un nesavtīgajiem Latvijas cilvēkiem.” Arī B.Zūzena uzsver: “Latvijas Lepnuma īpašā pastmarka būs atzinības zīme projektam, kurā jau desmit gadu godinām savus līdzcilvēkus par drošsirdīgu un pašaizliedzīgu rīcību. Tas būs nozīmīgs vēstījums visai Latvijai un pasaulei, jo ar pastmarku mēs parādīsim, ka lepojamies ar saviem cilvēkiem, kas, neko negaidot pretī, sniedz palīdzību tiem, kam tā vajadzīga visvairāk. Lai jaunā pastmarka iedvesmo mūs jauniem sirds darbiem!”

Bez iespējas redzēt pastmarku ar paša veidoto dizainu ceļojam uz tuvām un tālām valstīm konkursa uzvarētājs saņems arī balvu – grafisko planšeti, kā arī iespēju izgatavot savu unikālu personalizēto pastmarku komplektu Latvijas Pastā.

Latvijas Lepnums ir projekts, ko TV3 sadarbībā ar laikrakstu Diena un sociālo portālu draugiem.lv rīko jau 11.gadu, aicinot apzināt tos pašaizliedzīgos un apņēmīgos līdzcilvēkus, kas snieguši nesavtīgu palīdzību, glābuši nelaimē nokļuvušos, snieguši cerību un piepildījuši kāda klusos sapņus. Līdzšinējo 10 projekta īstenošanas gadu laikā saņemts vairāk nekā 6000 pieteikumu ar Latvijas Lepnuma stāstiem par cilvēkiem, kas pelnījuši būt šā titula saņēmēji. Katru gadu Latvijas Lepnuma balvas tiek pasniegtas 10 dažādās nominācijās. Latvijas Lepnuma simbols, ko, darinātu stiklā, saņem balvas laureāti, ir Zelta ābele.

Pastmarku dizaina konkurss jau kļuvis par Latvijas Pasta tradīciju, dodot iespēju plašai sabiedrībai iesaistīties pastmarku tapšanas procesā, kuru ikdienā nosaka īpaši izveidota Pastmarku emisijas komisija.

2013.gada pastmarku dizaina konkursā, ko Latvijas Pasts organizēja kopā ar Imanta Ziedoņa fondu Viegli, tika iesniegtas 165 dizaina idejas un sociālajos tīklos tika balsots gandrīz 6100 reižu. Konkursā uzvarēja grafiskās dizaineres Andas Pētersones radītā pastmarka Imants Ziedonis ziedēs mūžīgi, kurā tika izmantots fotogrāfa Leonīda Tugaļeva veidotais dzejnieka portrets. 2012.gada pastmarku dizaina konkursā tika iesniegtas 166 pastmarku dizaina idejas, un par saviem pastmarku dizaina favorītiem tika nodota 4451 balss, uzvarot Jāņa Uzrauga veidotajai pastmarkai ar BMX riteņbraucēja attēlu. 2011.gada konkursā uzvarēja Evita Eidinta ar pastmarku Vieta, kur rodas stāsti.

Latvijas Lepnuma pastmarku dizaina konkursa video aplūko te.

Iepriekšējo gadu dizaina konkursos uzvarējušās pastmarkas redzamas šeit.
 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa,
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts

Marta Zandersone,
MTG TV Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja
Tālr.: +371 67479052
Mob.: +371 29806505
E-pasts: marta.zandersone@mtgtv.lv
 

Klientu serviss