Zemgalē pirmo modernas koncepcijas Latvijas Pasta nodaļu atvērs Jelgavā; palielina darbavietu skaitu

16.10.2014

Zemgalē pirmo modernas koncepcijas Latvijas Pasta nodaļu atvērs Jelgavā; palielina darbavietu skaitu

Arī trešo modernas koncepcijas pasta nodaļu Latvijas Pasts atklās ārpus Rīgas – Zemgales lielākajā pilsētā Jelgavā. Izpētot pasta nodaļu izvietojumu, klientu plūsmu un iedzīvotāju blīvumu pilsētas ietvaros, jaunu nodaļu izlemts atvērt Jelgavas t.s. RAF mikrorajonā, Rīgas ielā 48, pārceļot to no līdzšinējām telpām Katoļu ielā 18. Šī būs jau trešā modernas funkcionālās un dizaina koncepcijas pasta nodaļa: viena šāda nodaļa atvērta Rīgā un otra – Rēzeknē.

Jelgavas 5.pasta nodaļa darbu modenizētajās telpās sāks jau 21.oktobrī, sniedzot visus līdz šim nodaļā pieejamos pakalpojumus. Nodrošinot ērtāku pakalpojumu saņemšanu klientiem un uzlabotus darba apstākļus darbiniekiem, jaunās nodaļas telpas iekārtotas atbilstoši Latvijas Pasts izstrādātajai mūsdienīgas pasta nodaļas koncepcijai: moderna vide, pārskatāms pakalpojumu un preču izvietojums, aktuālākajām apkalpošanas prasībām atbilstoša klientu plūsmas vadības sistēma un tieši konkrētajā pasta nodaļā pieprasīto preču pieejamība. Paplašinot apkalpošanas iespējas, jaunajā nodaļā iekārtota papildu darbavieta.

Klientu kustību pārceltajā Jelgavas 5.pasta nodaļā regulēs moderna Qminder sistēmas rindu mašīna, kas ļauj kārtas numuru paņemt, izmantojot arī viedtālrunī vai planšetdatorā nolādētu mobilo aplikāciju un tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, kādā ātrumā virzās rinda un tālrunī saņemot informāciju brīdī, kad pienākusi rinda klientiem divus numurus iepriekš. Patlaban šāda klientu plūsmas regulēšanas sistēma darbojas trīs Latvijas Pasta nodaļās – Rēzeknes 1.pasta nodaļā, nesen Rīgā atvērtajā 28.pasta nodaļā Valsts ieņēmumu dienesta kompleksā, un Valmieras 4.pasta nodaļā. Līdz 2014.gada beigām šādu sistēmu plānots ieviest vairākās pasta nodaļās, ilgtermiņā plānojot tās attīstību lielākajās pasta nodaļās visā valstī.

Jelgavas 5.pasta nodaļa būs trešā, kas šogad izveidota saskaņā ar mūsdienīgas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas principiem. Līdz 2014.gada beigām plānots modernizēt vēl vairākas pasta nodaļas – pamatā Rīgā. Pirmā jaunā standarta pasta nodaļa jūnijā tika atklāta Rīgā, VID kompleksā, Talejas ielā 1.

Pirmo modernas funkcionālās un dizaina koncepcijas pasta nodaļu Rīgā, VID kompleksā, var aplūkot šeit. Savukārt Rēzeknes 1.pasta nodaļas jaunās telpas un nodaļas iekārtojums atbilstoši mūsdienīgiem klientu apkalpošanas un piedāvāto preču izvietošanas principiem aplūkojams te.

No 2013.gada 1.janvāra saskaņā ar Pasta likuma nosacījumiem Latvijas Pasts sniedz pakalpojumus pilnībā brīva pasta tirgus apstākļos, pagājušajā gadā sasniedzot 58 miljonu eiro neto apgrozījumu un 4,5 miljonu eiro peļņu.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa,
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts

 

Klientu serviss