Priekšapmaksas paka ļaus Latvijas Pasta klientiem nosūtīt paku sev ērtā laikā un neapmeklējot pasta nodaļu

19.11.2014

Priekšapmaksas paka ļaus Latvijas Pasta klientiem nosūtīt paku sev ērtā laikā un neapmeklējot pasta nodaļu

Uzlabojot klientu ērtības un nodrošinot pieejamāku pasta pakalpojumu servisu, Latvijas Pasts sācis piedāvāt jaunu pakalpojumu Priekšapmaksas paka, kas līdz 7 kg smagu sūtījumu ļauj nosūtīt bez pasta nodaļas apmeklējuma. Par konstantu summu iegādājoties Priekšapmaksas pakas iepakojumu jebkurā no 540 pasta nodaļām visā Latvijā, to iespējams izmantot sev izdevīgā laikā, piepildot ar pārsūtāmo saturu, uzrakstot adresi un ievietojot paku jebkurā vēstuļu kastītē. Pakalpojums pieejams adresātiem Latvijas robežās, un Latvijas Pasts šos sūtījumus piegādās trīs darbdienu laikā.

Priekšapmaksas pakas būtība ir iespēja klientam pašam izvēlēties, kurā laikā un vietā izmantot šo pakalpojumu – iegādājoties Priekšapmaksas pakas īpašo iepakojumu, noformēt to kā sūtījumu un nodot piegādei adresātam iespējams jebkurā sev izdevīgā laikā visā Latvijas teritorijā. Priekšapmaksas pakas iepakojums maksā 4 eiro, un cenā iekļauta gan īpašā iepakojuma maksa, gan arī tajā ievietotā sūtījuma piegādes maksa adresātam visā Latvijas teritorijā neatkarīgi no sūtījuma svara līdz 7 kg. Sūtījumā iespējams ievietot dokumentus, neplīstošas preces un priekšmetus, taču to kopējais svars nedrīkst pārsniegt 7 kg.

Ja Priekšapmaksas pakā ieliktā sūtījuma apjoms neļauj to ievietot vēstuļu kastītē, sūtījumu tālākai piegādei iespējams nodot jebkurā pasta nodaļā. Nogādājot Priekšapmaksas sūtījumu adresātam, tas tiks ievietots pastkastītē trīs darbdienu laikā, taču, ja sūtījums būs pārāk liels, adresāta pastkastītē būs atstāts aicinājums pēc tā ierasties pasta nodaļā.

Jaunā pakalpojuma izstrāde saistīta ar Latvijas Pasta virzību uz pasta pakalpojumu sniegšanu klientam maksimāli ērtā vietā un veidā, pielāgojoties klientu dzīvesveida aktuālajiem paradumiem, kas raksturīgi ar augstu mobilitātes pakāpi un nesasaisti ar konkrētu vietu. Tāpēc Latvijas Pasts aktīvi strādā pie tādu pasta pakalpojumu nodrošināšanas, kas neprasa iegriešanos noteiktā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, bet sniedz iespēju klientam pašam variēt vēlamo pakalpojuma saņemšanu.

Jaunās Priekšapmaksas pakas dizainu aplūko šeit. Detalizēta informācija arī te.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa,
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss