Sestā modernas koncepcijas pasta nodaļa tiek veidota Rīgas tirdzniecības centrā Spice

24.11.2014

Sestā modernas koncepcijas pasta nodaļa tiek veidota Rīgas tirdzniecības centrā Spice

Atbilstoši mūsdienīgas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas koncepcijai rekonstruējot 25.pasta nodaļas telpas Rīgas tirdzniecības centrā Spice, Lielirbes ielā 29, Latvijas Pasts  no 25. līdz 27.novembrim aicina klientus izmantot citu tuvāko pasta nodaļu pakalpojumus. Jau sestā modernizētā pasta nodaļa durvis apmeklētājiem vērs 28.novembrī, sniedzot pasta pakalpojumus funkcionāli un dizainiski pilnveidotā vidē.

Nodrošinot ērtāku pakalpojumu saņemšanu klientiem un uzlabotus darba apstākļus darbiniekiem, 25.pasta nodaļas telpas tirdzniecības centrā Spice tiek veidotas atbilstoši Latvijas Pasta izstrādātajai mūsdienīgas pasta nodaļas koncepcijai: moderna vide, pārskatāms pakalpojumu un preču izvietojums, aktuālākajām apkalpošanas prasībām atbilstoša klientu plūsmas vadības sistēma un tieši konkrētajā pasta nodaļā pieprasīto preču pieejamība. Modernizētā nodaļa atsāks darbu 28.novembrī.

Klientu kustību Spices pasta nodaļā regulēs daudzfunkcionāla Qminder sistēmas rindu mašīna, kas ļauj kārtas numuru paņemt, izmantojot arī viedtālrunī vai planšetdatorā lejuplādētu mobilo aplikāciju un tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, kādā ātrumā virzās rinda un tālrunī saņemot informāciju brīdī, kad pienākusi rinda klientiem divus numurus iepriekš. Patlaban šāda klientu plūsmas regulēšanas sistēma darbojas septiņās Latvijas Pasta nodaļās – Rēzeknes 1.pasta nodaļā, šovasar Rīgā atvērtajā jaunajā 28.pasta nodaļā Valsts ieņēmumu dienesta kompleksā, Rīgas 17.pasta nodaļā tirdzniecības centrā Domina, Rīgas 22.pasta nodaļā tirdzniecības centrā Alfa un Rīgas 44.pasta nodaļā, Valmieras 4.pasta nodaļā, kā arī Jelgavas 5.pasta nodaļā. Ilgtermiņā šādas sistēmas attīstība tiek plānota lielākajās pasta nodaļās visā valstī.

Rīgas 25.pasta nodaļa tirdzniecības centrā Spice būs jau sestā, kas šogad pārveidota saskaņā ar mūsdienīgas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas principiem: līdz šim trīs modernizētās nodaļas atklātas Rīgā, pa vienai Rēzeknē un Jelgavā.

Spices pasta nodaļas modernizācijas darbu laikā Latvijas Pasts aicina klientus izmantot citu tuvāko pasta nodaļu pakalpojumus – Rīgas 25.pasta nodaļas apkārtē darbojas Rīgas 46.pasta nodaļa Kalnciema ielā 48/50 (darba laiks darbdienās no plkst.8 līdz 19, sestdienās no plkst. 9 līdz 13, svētdienās – slēgta); Rīgas 29.pasta nodaļa Ruses ielā 9 (darba laiks darbdienās no plkst.8 līdz 19, sestdienās no plkst. 9 līdz 13, svētdienās – slēgta) un Rīgas 2.pasta nodaļa Bāriņu ielā 10 (darba laiks darbdienās no plkst.8 līdz 19, sestdienās no plkst. 9 līdz 13, svētdienās – slēgta).

Informācija par visām Latvijas Pasta nodaļām, to adresēm un darba laiku pieejama šeit.

No 2013.gada 1.janvāra saskaņā ar Pasta likuma nosacījumiem Latvijas Pasts sniedz pakalpojumus pilnībā brīva pasta tirgus apstākļos, pagājušajā gadā sasniedzot 58 miljonu eiro neto apgrozījumu un 4,5 miljonu eiro peļņu.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa,
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss