Ātrākai sūtījumu izsniegšanai un klientu apkalpošanai Latvijas Pasts decembrī piesaista papildu darbiniekus noslogotākajās pasta nodaļās

03.12.2014

Ātrākai sūtījumu izsniegšanai un klientu apkalpošanai Latvijas Pasts decembrī piesaista papildu darbiniekus noslogotākajās pasta nodaļās

Lai decembrī – pasta iestādēm visā pasaulē noslogotākajā darba laikā pirms Ziemassvētkiem un Jaunā gada –, nodrošinātu ātrāku klientu apkalpošanu un pasta pakalpojumu noformēšanu, Latvijas Pasts no decembra Rīgas 14 pasta nodaļās un lielāko Latvijas pilsētu centrālajās pasta pakalpojumu sniegšanas vietās ir piesaistījis papildu darbiniekus tieši sūtījumu izsniegšanai.

No decembra Rīgas 14 pasta nodaļās, kurās vērojama aktīvākā klientu plūsma, un lielāko Latvijas pilsētu centrālajās pasta nodaļās nodrošināti papildu darbinieku resursi, kas koncentrēti tieši sūtījumu maksimāli ātrai un operatīvai izsniegšanai. Jau kopš novembra lielākajā daļā Rīgas pasta nodaļu izveidotas īpašas t.s. ātrās kases, kas orientējas uz sūtījumu izsniegšanu, bet, tuvojoties gada nogales svētku laikam, liela klientu pieplūduma gadījumā papildu darbinieki iesaistīsies primāri sūtījumu izsniegšanā, bet pārējā laikā palīdzēs sniegt arī citus pasta pakalpojumus. Šāda sistēma darbosies tālākminētajās Rīgas pasta nodaļās:

  • 5.pasta nodaļā  (Tilta iela 11 k. 3),
  • 10.pasta nodaļā (Elizabetes iela 41/43),
  • 11.pasta nodaļā (Marijas iela 20),
  • 13.pasta nodaļā (K.Valdemāra iela 145 k. 1),
  • 15.pasta nodaļā (A.Dombrovska iela 34),
  • 19.pasta nodaļā (Rēznas iela 5),
  • 21.pasta nodaļā (Ulbrokas iela 7),
  • 24.pasta nodaļā (Brīvības gatve 428),
  • 35.pasta nodaļā (Rumbulas iela 7),
  • 55.pasta nodaļā (Cementa iela 12),
  • 58.pasta nodaļā (Valdeķu iela 52 k. 7),
  • 69.pasta nodaļā (Slokas iela 146),
  • 82.pasta nodaļā (A.Deglava iela 120),
  • 84.pasta nodaļā (Ūnijas iela 52).

Līdz 31.decembrim, uzlabojot klientu ērtības, sestdienās par divām stundām tiek pagarināts Rīgas 11.pasta nodaļas darba laiks, un tā šajā periodā ik sestdienu strādās no plkst.9 līdz 17. No decembra darbalaiks būtiski tiek pagarināts arī Ādažu pasta nodaļai, kas darbdienās tiek pagarināts par kopumā trīs stundām: nodaļa tagad strādās no plkst.7 līdz 19. Savukārt Rīgas 15.pasta nodaļā no 1.decembra klientu apkalpošanai ir atvērta papildu zāle, kas paedzēta sūtījumu izsniegšanai un citu t.s. ātro pakalpojumu nodrošināšanai, piemēram, pastmarku, pastkaršu, aplokšņu iegādei.

Klientu ērtību uzlabošanu, nodaļu telpu paplašināšanu, daudzfunkcionālu rindu mašīnu uzstādīšanu un pasta nodaļu modernizāciju Latvijas Pasts plāno turpināt arī 2015.gadā.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa,
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts; facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss