Remontdarbu laikā Ogres 1.pasta nodaļā nodrošinās sūtījumu izsniegšanu, citus pakalpojumus varēs saņemt Ogres 3.nodaļā

25.07.2017

Remontdarbu laikā Ogres 1.pasta nodaļā nodrošinās sūtījumu izsniegšanu, citus pakalpojumus varēs saņemt Ogres 3.nodaļā

Remontdarbu laikā, kuri sāksies 2017.gada 27.jūlijā un kuru patlaban prognozējamais laiks ir divas trīs nedēļas, Ogres 1.pasta nodaļa Brīvības ielā 38 nodrošinās sūtījumu izsniegšanu noliktavas telpās no ēkas pagalma puses. Citus nepieciešamos pakalpojumus Ogres 1.pasta nodaļas klienti varēs saņemt Ogres 3.pasta nodaļā, Mālkalnes prospektā 26, kur tiks nodrošināta gan vēl viena kases sistēma, gan papildu darbinieki.

Šogad jau sakopta teritorija ap Ogres 1.pasta nodaļas ēku, uzlabojot tās vizuālo veidolu, tagad tiks sākts arī pasta nodaļas remonts, un pēc nepieciešamo saskaņojumu saņemšanas plānots arī ēkas fasādes remonts un modernu velonovietņu ierīkošana.

Ogres 1.pasta nodaļas remontdarbu periodā sūtījumu izsniegšana klientiem tiks nodrošināta noliktavas telpās no ēkas Brīvības ielā 38 pagalma puses, savukārt citus pasta pakalpojumus nodaļas klienti varēs saņemt Ogres 3.pasta nodaļā Mālkalnes prospektā 26. Ogres 1.pasta nodaļas remonta laikā 3.nodaļā būs izveidota speciāla papildu kases sistēma, kā arī pietiekami darbinieku resursi, lai apkalpotu abu nodaļu klientus.

Patlaban prognozējamais Ogres 1.pasta nodaļas remontdarbu laiks ir divas trīs nedēļas, bet tas var mainīties atkarībā no remonta laikā telpās atklātajiem defektiem. 

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Papildu informācija:
Gundega Vārpa
Ārējo komunikāciju vadītāja
Tālr.: +371 67608506
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts 

Klientu serviss