Vēl 20 Latvijas Pasta nodaļas aprīkos ar modernu klientu plūsmas vadības sistēmu; pakalpojumiem var pieteikties arī attālināti

09.08.2017

Vēl 20 Latvijas Pasta nodaļas aprīkos ar modernu klientu plūsmas vadības sistēmu; pakalpojumiem var pieteikties arī attālināti

Latvijas Pasts sācis daudzfunkcionālās klientu plūsmas vadības sistēmas In-Out ierīkošanu vēl 20 pasta nodaļās, tādējādi uzlabojot klientu apkalpošanas servisu. Līdz 2017.gada oktobra sākumam moderni aprīkotu nodaļu skaits pieaugs līdz 67 pasta nodaļām gan Rīgā, gan reģionos. Pakalpojumu saņemšanai nodaļās ar klientu plūsmas vadības sistēmu iespējams pieteikties arī attālināti, tālrunī izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni.  

Latvijas Pasts uzsācis klientu apkalpošanas servisa uzlabojumu projekta nākamo kārtu, kas līdz 2017.gada oktobra sākumam paredz In-Out klientu plūsmas vadības sistēmas ierīkošanu vēl 20 pasta nodaļās: septiņas no šīm nodaļām atrodas Rīgā, bet trīspadsmit nodaļas – Latvijas reģionu pilsētās – Aizkrauklē, Bauskā, Daugavpilī, Gulbenē, Ikšķilē, Jelgavā, Jūrmalā (Kauguros), Kuldīgā, Ogrē, Preiļos, Rēzeknē un Smiltenē.  

Mūsdienīgās klientu plūsmas vadības sistēmas rindu mašīnas regulē klientu kustību pasta nodaļā, vienlaikus dodot iespēju klientiem pakalpojumu saņemšanai pieteikties arī attālināti, izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni tālrunī. Tādējādi iespējams iepriekš uzzināt to klientu skaitu, kas arī vēlas izmantot attiecīgo pakalpojumu, ļaujot prognozēt attiecīgo gaidīšanas laiku. Savukārt brīdī, kad pienākusi rinda klientam trīs numurus iepriekš, mobilajā lietotnē parādās atgādinājums, bet, pienākot kārtas numuram, – paziņojums, pie kuras kases jādodas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.   

Latvijas Pasta mobilajā lietotnē iespējams ne tikai attālināti pieteikties pakalpojumu saņemšanai pasta nodaļās, bet arī izsekot reģistrēta sūtījuma ceļam, kā arī sameklēt tuvāko pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta indeksu.

Latvijas Pasta mobilo lietotni lejuplādēt iespējams te: 

iOS: https://itunes.apple.com/us/app/pasts/id671598972?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=lv.pasts.app

Pasta nodaļu saraksts, kur jau darbojas In-Out klientu plūsmas vadības sistēma un pakalpojumu saņemšanai iespējams pieteikties attālināti, aplūkojams šeit. Nodaļu saraksts, kur līdz 2017.gada oktobrim plānota In-Out sistēmas ierīkošana, redzams te.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa
Ārējo komunikāciju vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
facebook.com/latvijas.pasts; twitter.com/latvijas_pasts

Klientu serviss