Latvijas Pasta sūtījumu izsniegšanu Circle-K atzīst par inovatīvu risinājumu Eiropas pasta organizāciju mērogā

10.10.2017

Latvijas Pasta sūtījumu izsniegšanu Circle-K atzīst par inovatīvu risinājumu Eiropas pasta organizāciju mērogā

Latvijas Pasta radītais e-komercijas sūtījumu izsniegšanas pakalpojums, kas nodrošina klientiem sūtījumu saņemšanu 24 stundas diennaktī septiņas dienas nedēļā gandrīz 60 Circle-K degvielas uzpildes stacijās visā Latvijas teritorijā,  atzīts par inovatīvu risinājumu Eiropas Pasta asociācijas (PostEurop) veiktajā inovatīvo pasta pakalpojumu novērtējumā. Svinīgā ceremonijā Rumānijas galvaspilsētā Bukarestē Latvijas Pasts saņēma atzinības rakstu par ieguldījumu kopējā pasta nozares attīstībā.  

Meklējot radošus veidus, kā pielāgoties klientu paradumu maiņai moderno tehnoloģiju laikmetā, Latvijas Pasts 2012.gadā uzsāka sadarbību ar degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzēju Circle-K Latvia (iepriekš Statoil Latvia),  nodrošinot klientiem iespēju internetā iegādātos sūtījumus saņemt sev maksimāli ērtā vietā un laikā septiņas dienas nedēļā.

Šobrīd e-komercijas sūtījumus 24 stundas diennaktī septiņas dienas nedēļā iespējams izņemt jau gandrīz 60 Circle-K degvielas uzpildes stacijās visā valsts teritorijā. Intensīvi iesaistoties e-komercijas sūtījumu datu apmaiņas un piegādes efektīvā nodrošināšanā, kā arī uzlabojot klientu ērtības to saņemšanā, 2016.gadā šo sūtījumu apjoms Circle-K palielinājās par vairāk nekā 700%.

Eiropas Pasta asociācija PostEurop, vērtējot pasta nozares uzņēmumu attīstību un atbilstību šābrīža tirgus prasībām, atzinusi Latvijas Pasta sūtījumu izsniegšanas pakalpojumu Circle-K degvielas uzpildes stacijās par inovatīvu risinājumu, apbalvojot uzņēmumu ar atzinības rakstu par ieguldījumu kopējā pasta nozares attīstībā. Atzinības raksts svinīgi pasniegts PosEurop Plenārajā asamblejā Bukarestē, Rumānijā.

Turpinot attīstību sūtījumu saņemšanas servisā, Latvijas Pasts sadarbībā ar ārvalstu partneriem ir iesaistījies e-komercijas savstarpējās savienojamības programmā (eCommerce Interconnect Programme – eCIP), kuras mērķis ir radīt vienotu, klientam ērtu un viegli uztveramu pasta pakalpojumu, kas nodrošinātu visas ar distancēto iepirkšanos saistītās vajadzības. 

Eiropas Pasta asociācija pārstāv Eiropas valstu pasta operatorus kopš 1993.gada. Tās 52 dalībnieki 49 valstīs un teritorijās kopīgi apkalpo 175 000 mazumtirdzniecības stendu, nodarbina 2,1 miljonu cilvēku un ik dienu sasaista 800 miljonu cilvēku. Asociācija veicina ciešāku sadarbību, ilgtspējīgu izaugsmi un pastāvīgas inovācijas. Eiropas Pasta asociācija ir oficiāli atzīta Pasaules Pasta savienības (UPU) reģionālā apvienība. 

 


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504 
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss