Sūtījumu ātrākai saņemšanai Rīgas, Pierīgas, Jelgavas un Jēkabpils noslogotākajās pasta nodaļās izveidotas ātrās kases

12.10.2017

Sūtījumu ātrākai saņemšanai Rīgas, Pierīgas, Jelgavas un Jēkabpils noslogotākajās pasta nodaļās izveidotas ātrās kases
Lai nodrošinātu klientu efektīvāku apkalpošanu un pasta pakalpojumu operatīvāku noformēšanu, Latvijas Pasts no 2017.gada oktobra paplašinājis to pasta nodaļu skaitu, kur piesaistīti papildu darbinieki bezmaksas sūtījumu izsniegšanai un izveidotas ātrās kases, kas darbojas katru darbdienu divas stundas noslogotākajā klientu apkalpošanas periodā. Patlaban ātrās kases izveidotas kopumā 18 Rīgas, Pierīgas, Jelgavas un Jēkabpils pasta nodaļās. 
 
Ņemot vērā starptautisko ienākošo sūtījumu pieaugumu, vairākās klientu apmeklētākajās pasta nodaļās darbojas speciālas ātrās kases bezmaksas sūtījumu izsniegšanai, kurās divas stundas katru darbdienu iespējams izņemt pasta sūtījumus, neizmantojot kopējo pasta pakalpojumu saņemšanas rindu. No oktobra ātrās kases tieši sūtījumu izsniegšanai darbojas jau 18 pasta nodaļās Rīgā, Pierīgā, Jelgavā un Jēkabpilī.
 
Izmantojot ātro kasi, kurā divas klientu apmeklētākās stundas katru darbdienu nav pieejami citi pakalpojumi, var saņemt ierakstītas vēstules, sīkpakas un pakas, kam nav nepieciešama muitas nodokļa un pēcmaksas iekasēšana.
 
Attīstoties e-komercijas sūtījumu apkalpošanai, šogad no janvāra līdz septembrim Latvijas Pastā saņemti 5,5 miljoni starptautisko ienākošo sūtījumu, un tas ir par 1,2 miljoniem vienību vairāk nekā analogā periodā 2016.gadā. 
 
Analizējot aktuālo situāciju sūtījumu pieņemšanā un izsniegšanā, kā arī citu pasta pakalpojumu nodrošināšanā gada nogales darbīgākajos mēnešos, Latvijas Pasts izvērtēs nepieciešamību īstenot papildu izmaiņas klientu apkalpošanas uzlabošanai pasta nodaļās.
 
Precīzs visu pasta nodaļu saraksts, kurās darbojas ātrās kases, un kasu darba laiki pieejami te
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
 
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss