Jauns pakalpojums ērtākai reģistrētu sīkpaku saņemšanai – abonenta kastīte pasta nodaļā

09.11.2017

Jauns pakalpojums ērtākai reģistrētu sīkpaku saņemšanai – abonenta kastīte pasta nodaļā

Nodrošinot pieejamāku pasta pakalpojumu servisu un sūtījumu ātrākas saņemšanas iespējas, Latvijas Pasts sācis piedāvāt jaunu pakalpojumu – reģistrētu (ierakstītu) sīkpaku saņemšanu abonenta kastītē. Jauno pakalpojumu bez maksas var pieteikt jebkura fiziska vai juridiska persona, kas jau izmanto abonenta kastīti pasta nodaļā vai arī vēlas sākt kastītes abonēšanu tieši sīkpaku ērtākai saņemšanai. Šāds sīkpaku saņemšanas veids īpaši izdevīgs ir klientiem, kas bieži iepērkas interneta veikalos.

Izmantojot abonenta kastīti pasta nodaļā, tajā iespējams saņemt visus uz abonenta kastīti adresētos vienkāršos sūtījumus un abonētos preses izdevumus, savukārt, izvēloties pieslēgt jauno pakalpojumu, tajā iespējams saņemt arī reģistrētas sīkpakas, kuru izmērs pieļauj ievietošanu kastītē. Ja sīkpakas izmērs ir lielāks nekā abonenta standarta kastīte – 23,5 x 8 x 37,5 cm, klientam kastītē tiks atstāts aicinājums sūtījumu saņemt pie pasta nodaļas operatora. Abonenta kastītē nepiegādā sīkpakas ar paziņojumu par izsniegšanu, ar atzīmi Muitas krava, ar pēcapmaksu, ar atzīmi Izsniegt personīgi un apdrošinātas sīkpakas.  

Jauno pakalpojumu bez maksas var pieteikt jebkura fiziska vai juridiska persona, kas jau ir abonējusi abonenta kastīti pasta nodaļā vai kas tikai plāno sākt tās izmantošanu. Minimālais pakalpojuma pieslēgšanas termiņš ir viens mēnesis, un tas sāk darboties piektajā darbdienā pēc pieteikšanas brīža.  

Īpaši ērts jaunais pakalpojums ir klientiem kas regulāri izmanto iespēju iepirkties interneta veikalos un ar pasta starpniecību saņem daudz reģistrētu sīkpaku. Lai nodrošinātu iespēju sev adresētos sūtījumus saņemt abonenta kastītē, neveicot papildu maksājumu par sūtījumu pāradresāciju, klientam, iepērkoties interneta veikalā un noformējot pasūtījumu, piegādes adreses laukā jānorāda vārds, uzvārds vai juridiskas personas nosaukums, abonenta kastītes numurs un pasta nodaļas indekss. 

Abonenta kastītes abonenti var pieslēgt arī citus maksas papildpakalpojumus: ja klients e-pastā vai mobilajā tālrunī vēlas saņemt informāciju par katru kastītē ievietoto sūtījumu, iespējams izmantot pakalpojumu Pienācis sūtījums, savukārt klienti, kam nepieciešama visas viņiem adresētās korespondences piegāde abonenta kastītē, jāizvēlas pakalpojums Korespondences pāradresācija.

Jaunā pakalpojuma izstrāde saistīta ar Latvijas Pasta virzību uz klientiem ērtāku un ātrāku sūtījumu izsniegšanas sistēmu, nodrošinot to saņemšanu bez gaidīšanas pasta nodaļas kopējā plūsmā. 

Detalizēta informācija par abonenta kastītēm, reģistrētu sūtījumu saņemšanas iespējām un papildpakalpojumiem pieejama te, savukārt šeit var aplūkot to pasta nodaļu sarakstu, kurās šāds pakalpojums pieejams.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67 608 504
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss