84.pasta nodaļa sākusi darbu kā pirmā jauna modeļa klientu apkalpošanas nodaļa

22.11.2017

84.pasta nodaļa sākusi darbu kā pirmā jauna modeļa klientu apkalpošanas nodaļa

Pēc rekonstrukcijas ir atvērta Rīgas 84.pasta nodaļa – pirmā Latvijas Pasta pakalpojumu sniegšanas vieta, kurā darbs tiek organizēts pēc mūsdienīgiem principiem, nodrošinot klientiem draudzīgāku vidi un apkalpošanu. Pasta nodaļa kalpos arī kā apmācību centrs jaunajiem darbiniekiem mentoru vadībā. Latvijas Pasta darbinieki šajā nodaļā tērpušies jauna dizaina darba apģērbā, ko veidojusi dizainere Dace Bahmane-Krieviņa. 

Rīgas 84.pasta nodaļa Ūnijas ielā 52 par pirmo jauna modeļa klientu apkalpošanas pasta pakalpojumu sniegšanas vietu tika izvēlēta, ņemot vērā tās atrašanās vietu un telpu izvietojumu. Turpmāk šajā nodaļā klientu apkalpošana tiks organizēta, izmantojot no līdzšinējās nodaļas atšķirīgus principus: pasta darbinieks sagaidīs klientu un sniegs nepieciešamo palīdzību, konsultējot, paskaidrojot, kā arī vajadzības gadījumā asistējot pakalpojuma saņemšanai nepieciešamo dokumentu aizpildīšanā. 

Ieviešot mūsdienīgus principus klientu apkalpošanā, uzlabosies pakalpojumu sniegšanas ātrums, samazinoties laikam, ko apmeklētāji velta, komunicējot ar operatoru un veicot darbības, kas jaunajā modelī tiks paveiktas jau līdz apkalpošanai kasē. Jaunā modeļa pasta nodaļai būs arī īpaša funkcija Latvijas Pasta jauno darbinieku apmācībai reālajā vidē, ko īstenos mentoru uzraudzībā.   

Rīgas 84.pasta nodaļa rekonstrukcijas rezultātā piedzīvojusi ievērojamas vizuālas un konceptuālas pārvērtības gan no vides pieejamības, gan mazumtirdzniecības piedāvājuma aspekta. Nodaļa ir ērti pieejama jaunajiem vecākiem, velobraucējiem  un apmeklētājiem ar kustību ierobežojumiem, tajā izveidota speciāla pazemināta lete to klientu apkalpošanai, kas pārvietojas ratiņkrēslā. Turklāt 84.pasta nodaļa ir Latvijas Pasta jau ceturtā jaunajiem vecākiem draudzīgā nodaļa ar speciāla dizaina bērnu stūrīti no Latvijas kokmateriāliem, un devītā pasta nodaļa, pie kuras izvietota īpaša dizaina velonovietne. 

Savukārt klientu zālē atrodas mazumtirdzniecības preču veikals, un par tajā iegādātajām precēm norēķināšanās plānota informatīvajā stendā, negaidot kopējā pasta pakalpojumu rindā. 

Latvijas Pasta darbinieki jaunā modeļa nodaļā klientus apkalpo, tērpušies speciāli dizainētā darba apģērbā, –  tam ir vienojošs un lietišķs stils, ko veidojusi viena no vadošajām Latvijas tērpu dizainerēm D.Bahmane-Krieviņa. 

Latvijas Pasts 2017.gadā uzsācis vairāku projektu īstenošanu klientiem labvēlīgākas vides veidošanā – piemēram, jaunajiem vecākiem draudzīgas pasta nodaļas, īpaša dizaina drošas velonovietnes, daudzfunkcionāla klientu plūsmas vadības sistēma, kas pakalpojumiem pasta nodaļās ļauj pieteikties arī attālināti, izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni viedtālrunī.


Rīgas 84.pasta nodaļas iekštelpas pēc rekonstrukcijas iespējams aplūkot te

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss