Pasta pakalpojumiem 67 nodaļās no mobilās lietotnes iespējams pieteikties attālināti

04.12.2017

Pasta pakalpojumiem 67 nodaļās no mobilās lietotnes iespējams pieteikties attālināti

Lai klientiem nebūtu lieki jāuzkavējas pasta nodaļās, Latvijas Pasts īsteno klientu plūsmas vadības sistēmas ieviešanas projektu, kas ne tikai organizē pakalpojumu sniegšanu uz vietas nodaļā, bet ļauj tiem pieteikties attālināti, izmantojot mobilo lietotni viedtālrunī. Patlaban pakalpojumiem attālināti iespējams pieteikties jau 67 nodaļās gan Rīgā, gan Latvijas reģionos, un šāda iespēja būtiski uzlabo pakalpojumu saņemšanas servisu. Īpaši svarīgi tas ir noslogotajā gada nogales pirmssvētku laikā, kad sūtījumu un darījumu apjoms pasta nodaļās palielinās vairākkārt. 

Attālinātā pieteikšanās pasta pakalpojumiem iespējama tajās 67 Latvijas Pasta nodaļās, kas aprīkotas ar In-Out daudzfunkcionālo klientu plūsmas vadības sistēmu. 34 no šīm nodaļām izvietotas Rīgā, bet 33 nodaļas – citās Latvijas pilsētās: Aizkrauklē, Alūksnē, Bauskā, Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Gulbenē, Ikšķilē, Kuldīgā, Krāslavā, Liepājā, Limbažos, Ludzā, Madonā, Preiļos, Rēzeknē, Saldū, Siguldā, Smiltenē, Talsos, Tukumā, Valkā, Valmierā un Ventspilī.

Attālinātās pieteikšanās pakalpojums pieejams gan iOS, gan Android ierīcēs, un, lai to izmantotu, jānolādē Latvijas Pasta mobilā lietotne – izvēloties sadaļu Pasta nodaļas, ar biļetes simbolu būs attēlotas tās nodaļas, kurās pieejama attiecīgā funkcija.

Izvēloties konkrēto nodaļu, iespējams pieteikties nepieciešamajam pakalpojumam: pasta pakalpojumam, sūtījuma saņemšanai, finanšu darījumam, juridiskas personas apkalpošanai vai arī jauno vecāku (grūtnieces un vecāki, kas pasta nodaļu apmeklē kopā ar bērniem līdz septiņu gadu vecumam) apkalpošanai, kam piešķirta paātrinātas apkalpošanas prioritāte. Pretim katram pakalpojumam norādīts to klientu skaits, kas arī vēlas izmantot attiecīgo pakalpojumu, tādējādi ļaujot prognozēt potenciālo gaidīšanas laiku.

Brīdī, kad pienākusi rinda klientiem trīs numurus iepriekš, mobilajā lietotnē parādās atgādinājums, bet, pienākot kārtas numuram, – paziņojums, kurā norādīta arī apkalpošanas kase konkrētajā nodaļā, pie kuras tiks sniegts pakalpojums. 

Latvijas Pasta mobilajā lietotnē iespējams izsekot arī reģistrēta sūtījuma ceļam, sameklēt tuvāko pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta indeksu.

Latvijas Pasta aprīkošana ar mūsdienīgām klientu plūsmas vadības sistēmām plānota arī 2018.gadā, arvien vairāk paplašinot nodaļu skaitu, kur pakalpojumiem iespējams pieteikties attālināti. 

Nodaļu saraksts, kur patlaban pasta pakalpojumiem iespējams pieteikties attālināti, pieejams te.

Latvijas Pasta mobilo lietotni iespējams nolādēt te: 
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/pasts/id671598972?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=lv.pasts.app

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 | Mob.: +371 26628729
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss