Rīgas 45.pasta nodaļa no 6.februāra klientus gaidīs citā adresē un ērtākās telpās

22.01.2018

Rīgas 45.pasta nodaļa no 6.februāra klientus gaidīs citā adresē un ērtākās telpās

Uzlabojot klientu un darbinieku ērtības, no 2018.gada 6.februāra Rīgas 45.pasta nodaļa, kas līdz šim darbojas Katrīnas dambī 22, tiek pārcelta uz nesen remontētām un klientu apkalpošanai piemērotākām telpām Alūksnes ielā 5. Pasta nodaļas jaunā adrese ir tikai 450 metru attālumā no esošās nodaļas atrašanās vietas. Klientu apkalpošanā un sūtījumu piegādē nodaļas telpu pārcelšana nekādas izmaiņas neradīs.

45.pasta nodaļas jaunās telpas ir nesen remontētas, ērtākas un atbilstošākas klientu apkalpošanai, nodrošinot piemērotu vidi gan klientiem, gan darbiniekiem. Jaunajās telpās ērti var iekļūt arī jaunie vecāki ar bērnu ratiņiem un cilvēki ar kustību traucējumiem. Klientu apkalpošanā un sūtījumu saņemšanā nekādas izmaiņas līdz ar nodaļas pārcelšanu uz jaunām telpām nav plānotas.

5.februārī, dienu pirms darba uzsākšanas jaunajās telpās, Rīgas 45.pasta nodaļa strādās no plkst.8 līdz 14. 

45.pasta nodaļas klienti par adreses izmaiņām tiek informēti ar īpašiem informatīvajiem paziņojumiem savās pastkastītēs, un šī informācija pieejama arī pasta nodaļas esošajās telpās. Jautājumu gadījumā klienti aicināti sazināties ar Latvijas Pasta speciālistiem pa tālruni 27008001, 67008001 vai e-pastu info@pasts.lv

Latvijas Pasts kopš 2017.gada īstenojis virkni projektu klientu apkalpošanas uzlabošanai pasta nodaļās, tostarp telpu maiņu vai remontu veikšanu klientiem un darbiniekiem draudzīgākas vides nodrošināšanai. Starp šiem projektiem ir arī bērnu stūrīšu izveide, īpaša dizaina velonovietņu izvietošana, daudzfunkcionālās klientu plūsmas vadības sistēmas In-Out ierīkošana un attālinātas pieteikšanās iespēja pakalpojumiem 67 pasta nodaļās, izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni. 2018.gadā šie projekti Latvijas Pastā tiek turpināti.


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss