Noskaidroti klientu vērtējumā labākie 2017.gada pastnieki un pasta nodaļu operatori

12.02.2018

Noskaidroti klientu vērtējumā labākie 2017.gada pastnieki un pasta nodaļu operatori

Latvijas Pasta organizētajā konkursā Mans Pastnieks 2017 noskaidroti klientu vērtējumā uzticamākie, izpalīdzīgākie un zinošākie uzņēmuma pastnieki un pasta nodaļu operatori katrā Latvijas reģionā. Kopumā kādai no nominācijām izvirzīti 1339 Latvijas Pasta pastnieki vai pasta operatori, par kuriem saņemts 7000 klientu anketu. Iesūtītās atsauksmes akcentē pasta darbinieku būtisko lomu daudzu klientu sadzīves paradumu nodrošināšanā.

Latvijas Pastā strādā aptuveni 3000 pastnieku un pasta nodaļu darbinieku, kuri ik dienas apkalpo klientus vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās visā Latvijā. Labākais pastnieks un pasta nodaļas operators izvēlēts katrā Latvijas reģionā – Kurzemē, Latgalē, Vidzemē, Zemgalē un Rīgā. Ar klientu anketu starpniecību pateicība izteikta gandrīz pusei no šiem darbiniekiem, novērtējot 1339 pastniekus un pasta operatorus kā labākos pasta nozares profesionāļus.  

Konkursa Mans Pastnieks 2017 ietvaros arī šogad novērota augsta klientu atsaucība – saņemts 7000 klientu anketu, no kurām vairāk nekā 1600 anketu aizpildīts tiešsaistē, izmantojot Latvijas Pasta interneta vietni. 

Pastnieku konkurencē klienti par labāko Latgales reģionā atzinuši Inetu Voicišu no Rugāju novada Rugāju pasta nodaļas, Kurzemes reģionā – Lieni Balodi no Jaunpils novada Jaunpils pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Rudīti Eglīti no Limbažu novada Skultes pasta nodaļas, Zemgales reģionā – Valiju Skadiņu no Neretas novada Ērberģes pasta nodaļas, savukārt Rīgas reģionā – Ivetu Silkalni no Rīgas 6.pasta nodaļas. 

Savukārt labākā pasta nodaļas operatore klientu vērtējumā Latgales reģionā ir Anna Lucijanova no Rēzeknes 1.pasta nodaļas, Kurzemes reģionā – Kristīne Ķēniņa no Kandavas pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Līga Rakecka no Rūjienas pasta nodaļas, Zemgales reģionā – Anita Lazovska no Dobeles novada Penkules pasta nodaļas, bet Rīgas reģionā – Inga Puķīte no pasta centra Sakta Rīgā.

Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns atzīst, ka ikgadējais konkurss Mans Pastnieks palīdz uzņēmumam stiprināt pasta darbinieku profesiju prestižu un apzināties katra darbinieka vērtību: “Vislielākais paldies mūsu lepnumam – Latvijas Pasta labākajiem darbiniekiem, kā arī visiem klientiem, kas nežēloja laiku, lai paustu savu atzinību. Daudzās anketas sniedz gandarījumu, ļauj novērtēt mūsu darbu no malas un motivē censties arvien vairāk!” 

Klientu vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas no Latvijas Pasta, kā arī tiks aicināti uz īpašu apbalvošanas ceremoniju pie satiksmes ministra Ulda Auguļa.

Iesūtītājās anketās izceltas tādas pasta darbinieku profesionālās prasmes kā atsaucība, komunikācijas spējas, laipna izturēšanās, precizitāte un zināšanas. Īpaši novērtētas ir darbinieku cilvēciskās īpašības – pastnieks lauku reģionos bieži tiek uztverts kā saikne ar ārpasauli, kurš arī uz vistālāko lauku viensētu piegādā abonētos preses izdevumus, vēstules un sniedz dažādus citus pasta pakalpojumus. 

Latvijas Pasts jau septīto reizi aicināja iedzīvotājus noteikt labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru. Konkursa Mans Pastnieks 2017 anketas tika izsūtītās 2017.gada oktobra sākumā kopā ar Latvijas Pasta abonēšanas katalogu. Anketas bija iespējams aizpildīt un nosūtīt arī  tiešsaistē http://anketa.pasts.lv/
 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 


Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504 
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss