Latvijas Pasts modernizē Pasta norēķinu sistēmu: ieviests īsziņu serviss un mūsdienīgi apmaksas termiņi

26.02.2018

Latvijas Pasts modernizē Pasta norēķinu sistēmu: ieviests īsziņu serviss un mūsdienīgi apmaksas termiņi

Modernizējot Pasta norēķinu sistēmas (PNS) funkcionalitāti, Latvijas Pasts ieviesis vairākus uzlabojumus – klientu kontu atlikuma fiksēšanai ieviests mobilo īsziņu serviss, savukārt atbilstoši mūsdienīgu norēķinu principiem paātrināti rēķinu apmaksas termiņi. 

Latvijas Pasts nodrošina dažādus finanšu pakalpojumus – pasta nodaļās iespējams apmaksāt visa veida rēķinus, noformēt naudas pārvedumus, veikt naudas iemaksas savā vai cita Latvijas Pasta klienta maksājumu kontā, veikt pārskaitījumus uz iekšzemes vai ārvalstu kredītiestāžu juridisko vai privātpersonu kontiem, apkalpot darījumus PNS kontos un saņemt citus finanšu pakalpojumus. 

Populārākais finanšu pakalpojums pasta nodaļās ir maksājumu konts PNS, kura priekšrocības šobrīd izmanto gandrīz 306 000 fizisku un juridisku personu. Pasta nodaļas reģionos bieži vien ir vienīgā vieta, kur iespējams veikt finanšu darījumus, – piemēram, apmaksāt rēķinus un saņemt skaidras naudas izmaksu. Ērts veids, kā saņemt skaidras naudas izmaksu no PNS konta dzīvesvietā, ir izmantot pastnieka starpniecību. 

Līdz ar PNS pakalpojumu servisa modernizāciju maksājumu konta īpašniekiem ir iespēja iegūt informāciju par ienākošajiem un izejošajiem darījumiem savā kontā, neapmeklējot nodaļu, bet saņemot īsziņu savā mobilajā tālrunī. Pieteikties šim pakalpojumam iespējams jebkurā pasta nodaļā  – pirmās divas īsziņas mēneša ietvaros klientam tiek nosūtītas bez maksas. Kopš īsziņu servisa ieviešanas Latvijas Pasts klientiem šādā veidā izsūta vidēji 50 000 īsziņu mēnesī, un to skaits turpina augt. Sīkāka informācija par pakalpojumu te

Atbilstoši mūsdienīgu norēķinu principiem Latvijas Pasts paātrinājis rēķinu apmaksas termiņu pasta nodaļās līdz, maksimums, vienai darbdienai, nodrošinot ātru, ērtu un izdevīgu rēķinu samaksu. Uzņēmuma noteiktā pakalpojuma maksa skaidrā naudā ir zemākā valstī – rēķinu apmaksas pakalpojuma izmaksas ir atkarīgas no tā, kā pakalpojuma sniedzējs noformē rēķinu: ja tajā iekļauts svītrkods (žiro rēķini), rēķina apmaksa ir lētāka – tie ir 0,60 eiro; savukārt pakalpojuma maksa par rēķiniem, kuros svītrkoda nav, veido 2,50 eiro. 

Lai atvērtu PNS kontu, klientam jādodas uz pasta nodaļu, līdzi ņemot pasi vai personas apliecību. Konta atvēršana ir bez maksas. Maksājumu konts pasta nodaļā sniedz ērtu iespēju saņemt algu, pensiju, pabalstus un citus maksājumus, veikt pārskaitījumus uz juridisku un privātpersonu kontiem pasta nodaļās, kā arī kredītiestādēs Latvijā un ārvalstīs, iemaksāt un izņemt no sava konta skaidru naudu, apmaksāt rēķinus par īres, komunālajiem un citiem pakalpojumiem. Sīkāka informācija pieejama šeit

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 


Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504 
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss