04.06.2010

Klientu apmierinātības pētījums tiek veikts regulāri un tiek uzskatīts par nozīmīgu, jo rosina pilnveidot un attīstīt Latvijas Pasta produktu un pakalpojumu grozu, kā arī paaugstināt klientu apkalpošanas līmeni.

Balstoties uz Klientu apmierinātības pētījuma un PostEurop starptautisko pasta ekspertu veiktā pasta apstrādes procesu audita rezultātiem, Latvijas Pasta vadība strādā pie pakalpojumu kvalitātes un klientu apkalpošanas līmeņa attīstības virzieniem.

Vairāk kā trešdaļa aptaujāto respondentu Latvijas Pastu apmeklē reizi mēnesī un labprātāk izvēlas pasta nodaļu, kas ir vistuvāk klienta dzīvesvietai. Biežāk izmantotie pasta pakalpojumi ir rēķinu apmaksa, preses abonēšana un pasta sūtījumu nosūtīšana/saņemšana. 85% respondentu atzīst, ka, izmantojot pasta pakalpojumus, viņiem nav nācies sastapties ar problēmsituācijām.

Pētījuma rezultāti liecina, ka visstraujāk pieaugusi Eksprespasta pakalpojumu atpazīstamība un apmierinātība ar šo pakalpojumu - ar pakalpojumu apmierināti ir vairāk kā 60% respondentu.

Lai gan 44% respondentu norāda, ka viņu attieksme pret Tiešā pasta sūtījumiem ir neitrālā, tomēr 60% respondentu neizmet reklāmas un informatīvos materiālus, bet rūpīgi izpēta tos. Lielāka uzmanība tiek pievērsta materiāliem, kas adresēti personīgi klientam vai viņa ģimenes locekļiem.

Klientu apmierinātības pētījumā, kuru veica SIA Data Serviss laikā no šā gada 20. līdz 30.aprīlim, tika aptaujāti 992 respondenti (fiziskas personas). Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādus Latvijas Pasta pakalpojumus klienti izmanto un kāda ir klientu apmierinātība ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, apkalpošanas kultūru un darbību kopumā.

Latvijas Pasts iecerējis veikt arī uzņēmumu aptauju, lai uzlabotu pakalpojumu nodrošināšanas kvalitāti arī šajā pasta pakalpojumu tirgus segmentā.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta nodaļas. Latvijas Pasta pamatfunkcijas ir pasta un filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu, preses abonēšanas un mazumtirdzniecības pakalpojumu sniegšana. Latvijas Pastam pieder trīs meitas uzņēmumi - SIA Mailmaster, AS IT Latvija un AS Latvijas Pasta nodaļu tīkls. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kas nodarbina ap 5000 darbinieku.

Papildu informācija:

Agija Tērauda

VAS Latvijas Pasts

sabiedrisko attiecību speciāliste

Tālr.: + 371 67608504

e-pasts: agija.terauda@pasts.lv

www.pasts.lv

Klientu serviss