Sociālajos tīklos sākas balsojums par jaunas pastmarkas dizainu konkursā Mana ģimene – superkomanda

07.04.2017

Sociālajos tīklos sākas balsojums  par jaunas pastmarkas dizainu konkursā Mana ģimene – superkomanda

Šodien, 2017.gada 7.aprīlī, sociālajos tīklos sākas balsojums par jaunas pastmarkas dizaina konkursā iesūtītajām skicēm, kas veltītas tēmai Mana ģimene – superkomanda. Līdz 17.aprīlim ikviens sociālo tīklu lietotājs, izmantojot savu Facebook, Twitter vai Draugiem kontu, interneta vietnē http://jaunapastmarka.lv/ var balsot par kādu no 20 pastmarku skicēm, kas atbilstoši žūrijas vērtējumam izvirzītas konkursa finālam. Visvairāk balsu ieguvušās pastmarkas autora vārds tiks nosaukts 18.aprīlī, bet uzvarējusī pastmarka jau 15.maijā, Starptautiskajā ģimenes dienā, tiks izdota 500 000 eksemplāru tirāžā.

Sestajā Latvijas Pasta jaunas pastmarkas dizaina konkursā, kas šogad veltīts ģimenes tēmai un organizēts sadarbībā ar vecāku organizāciju Mammamuntetiem.lv, iesniegtas 227 dizaina skices. Konkursa fināla balsojumam profesionāļu žūrija, kuras sastāvā darbojās grafiskā dizaina, filatēlijas un ģimenes jautājumu eksperti, izvirzīja 20 darbu. 

Žūrijas dalībniece, Mammamuntetiem.lv vadītāja Inga Akmentiņa-Smildziņa, vērtējot konkursā iesūtītos darbus, dalās savos novērojumos: “Lieliski ir tas, ka daudzi jo daudzi konkursanti savos darbos uz ģimeni raugās plašākā tās nozīmē. Jo vai gan par ģimeni varam dēvēt tikai to, kurā ir mamma, tētis un divi vai trīs bērni? Ģimene ir arī vecmāmiņa, tēta brālis, attāla radu tante, ar kuru ir sirsnīgas un mīlestības pilnas attiecības. Ģimene ir arī vientuļais tētis ar bērnu vai vientuļā mamma ar bērnu, vai mīlošs vīrietis un sieviete bez bērniem.”  
 
No viena sociālo tīklu Facebook, Twitter vai Draugiem konta interneta vietnē http://jaunapastmarka.lv/ var balsot par dažādām pastmarkām, taču diennaktī par vienu pastmarku no konkrēta konta iespējams nobalsot tikai vienu reizi. Balsojums turpināsies līdz 17.aprīlim, bet uzvarētājs tiks publiski paziņots 18.aprīlī. Jaunās pastmarkas izdošana pusmiljona eksemplāru tirāžā plānota Starptautiskajā ģimenes dienā 15.maijā, kad notiks arī pastmarkas prezentācijas pasākums. Pastmarkas konkursa uzvarētājs balvā saņems arī GoPro Hero 5 Session kameru, kas noderēs ģimenes kopīgo piedzīvojumu iemūžināšanai. 

Pastmarku dizaina konkurss ir kļuvis par noturīgu Latvijas Pasta tradīciju, jaunas pastmarkas izveidē aicinot iesaistīties jebkuru interesentu. Šāda iespēja tiek dota tikai vienreiz gadā, jo pārējā laikā pastmarku izdošanu plāno speciāla Pastmarku emisijas komisija.

Iepriekšējā pastmarku dizaina konkursā, ko Latvijas Pasts 2016.gadā organizēja kopā ar leģendāro velosipēdu zīmolu Ērenpreiss, ar 1952 balsīm uzvarēja Toma Rutkovska veidotā pastmarka. Kopumā par konkursa finālam izvirzītajām pastmarkām sociālajos tīklos tika balsots 9097 reizes. 

2014.gadā sadarbībā ar TV3 rīkotajā ko konkursā par tēmu Latvijas Lepnums uzvarēja Solvitas Kukles pastmarka Dziedošie koki, par kuru tika nodotas 6385 balsis. 2013.gada uzvarētāja bija Andas Pētersones veidotā pastmarka Imants Ziedonis ziedēs mūžīgi, 2012.gadā – Jāņa Uzrauga pastmarka ar BMX riteņbraucēja attēlu, bet 2011.gadā – Evitas Eidintas pastmarka Vieta, kur rodas stāsti.

Iepriekšējo gadu dizaina konkursos uzvarējušās pastmarkas iespējams aplūkot te.  


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.  


Papildu informācija:
Gundega Vārpa
Ārējo komunikāciju vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts

Klientu serviss