Klientu apkalpošanas konsultants/-e (darbam pa telefonu)

02.03.2018

Apraksts:

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmums ir sociāli atbildīga darbavieta vairāk nekā 4000 Latvijas iedzīvotāju un vairāk nekā 150 profesiju pārstāvju. Aicinām pievienoties Latvijas Pasta komandai!

Darbavieta:

Kvalitātes vadības daļa, Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000

Darba pienākumi:

  • Efektīvas komunikācijas nodrošināšana ar klientiem telefoniski, sarakstē un citos elektroniskās saziņas kanālos. 
  • Informācijas sniegšana klientiem par VAS "Latvijas Pasts" sniegtajiem pakalpojumiem un Pasta pakalpojumu tarifiem. 
  • Klientu iesniegumu, priekšlikumu un/vai pretenziju pieņemšana, reģistrēšana, apstrāde, rodot risinājumus klientu interesēs. 
  • Preses abonēšanas nodrošināšana. 
  • Uzņēmuma darbības procesu un lietvedības pārzināšana.

Prasības kandidātiem:

  • Ļoti labas komunikācijas prasmes.
  • Spēja strādāt patstāvīgi, organizēt savu darbu un noteikt prioritātes.
  • Prasme orientēties VAS "Latvijas Pasts" datubāzēs un pasta nozares likumdošānā, standartos un pakalpojumos.
  • Latviešu valodas zināšanas atbilstoši vidējā līmeņa 1. pakāpei (B1).
  • Angļu un krievu valodas zināšanas. 
  • Vidējā un/vai nepabeigta augstākā izglītība.
  • Labas dator prasmes (MS Office, PowerPoint, Internet Explorer).
  • Lietišķās sarakstes prasme.

Piedāvājam:

  • Darbu, pasaulē atzītā un augsti novērtētā uzņēmumā
  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
  • Nepieciešamās apmācības
  • Intensīvu darba ritmu
  • veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādāta viena gada

Papildu informācija:

CV ar norādi Klientu apkalpošanas konsultants/-e sūtīt Latvijas Pasta Personāla attīstības daļai pa pastu, e-pastu vai iesniedz šeit

Adrese: Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000; e-pasts: personals@pasts.lv; tālrunis informācijai: 67608471

(Vienotais reģ. Nr.40003052790)