Sūtījumu saņemšana un nosūtīšana uz pakomātiem

Latvijas Pasts nodrošina iespēju nosūtīt sūtījumus uz 61 pakomātu visā Latvijā, nosūtīt sūtījumu uz pakomātu ar kurjera starpniecību, kā arī uzglabāt sūtījumus pakomātos.

Noformējiet sūtījumu tiešsaistē un nododiet to jebkurā Latvijas Pasta pakomātā.

Priekšapmaksas kodu
iegādājieties šeit:

Pakomātu atrašanās vietas šeit.
Lietošanas un privātuma noteikumi šeit.

Uzglabājiet sūtījumu pakomātā līdz piecām darbdienām.

Sūtījuma plūsma Nodalījuma izmērs Klientiem bez līguma (EUR, neieskaitot PVN)
Pakomāts - pakomāts Ļoti mazs
Mazs
Vidējs
Liels
2,33

 

- Kāda ir atšķirība starp priekšapmaksas kodu un pasūtījuma noformēšanu tiešsaistē?

Sūtījuma noformēšana tiešsaistē ļauj noformēt sūtījumu un izdrukāt sūtījuma pavadlapu, lai noformēšana nebūtu jāveic pie pakomāta. Priekšapmaksas kods ir vienīgais sūtījuma apmaksas veids, noformējot sūtījumu pie pakomāta, jo pakomātos NAV iespējas norēķināties ar bankas kartēm vai skaidru naudu.

 - Kā varu saņemt rēķinu, iegādājoties kodu?

Rēķinu un visu saistīto informāciju saņemsiet e-pasta adresē, ko norādījāt iegādājoties kodu.

 - Kā varu nodot paku Latvijas Pasta pakomātā pēc noformēšanas un apmaksas?

Pēc sūtījuma apmaksas savā norādītajā e-pasta adresē saņemsiet pakas numuru un sūtījuma pavadlapu. Izdrukājiet pavadlapu, piestipriniet to sūtījumam un dodieties uz tuvāko Latvijas Pasta pakomātu, kas pieņem atbilstošā izmēra sūtījumus – maksimālais sūtījuma izmērs ir 38x38x58 cm.
Gadījumā, ja pavadlapu izdrukāt nav iespējams, uz sūtījuma norādiet savu un saņēmēja mobilā tālruņa numuru, kā arī piegādes pakomātu. Sūtījumu varēsiet nodot, ievadot sūtījuma numuru, kas tika atsūtīts e-pastā, un sūtītāja (savu) mobilā tālruņa numuru, ko norādījāt, noformējot sūtījumu.

 - Ko darīt, ja pēc sūtījumu noformēšanas un apmaksas saprotu, ka esmu ievadījis nepareizu saņēmēja mobilā tālruņa numuru?

Sazinieties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni 27008001 vai 67008001. Klientu centra darbinieki nomainīs nepareizi norādīto tālruņa numuru uz pareizo.

- Ko darīt, ja noformētais sūtījums ir pārāk liels un tam nav vietas nevienā pakomāta nodalījumā?

Diemžēl šādu sūtījumu nebūs iespējams ne nodot, ne piegādāt uz Latvijas Pasta pakomātu.

 - Ko darīt, ja noskenēts pakas svītrkods/ ievadīts pakas numurs, bet nodalījums neatveras?

Sazinieties ar Latvijas Pasta Klientu centu pa tālruni 27008001 vai 67008001. Klientu centra darbinieki palīdzēs atrisināt šo situāciju.

 - Ko darīt, ja durvis nejauši aizcērtas pirms pakas ievietošanas?

Sazinieties ar Latvijas Pasta Klientu centu pa tālruni 27008001 vai 67008001. Klientu centra darbinieki palīdzēs atrisināt šo situāciju.

 - Ko darīt, ja saņemu citai personai adresētu paku?

Šādā gadījumā aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni 27008001 vai 67008001. Klientu centra darbinieki palīdzēs atrisināt šo situāciju.

 - Ko darīt, ja, saņemot sūtījumu, atveras tukšs nodalījums?

Sazinieties ar Latvijas Pasta Klientu centu pa tālruni 27008001 vai 67008001. Klientu centra darbinieki palīdzēs atrisināt šo situāciju.

 - Vai varu norēķināties par pakas sūtīšanu pakomātā?

Veikt norēķinu Latvijas Pasta pakomātā nav iespējams, bet ir iespēja izmantot kādu no alternatīvajiem norēķinu veidiem: a) noformēt sūtījumu tiešsaistē, ja ir pieejams viedtālrunis ar interneta pieslēgumu; b) apmaksāt sūtījumu ar iepriekš iegādātu priekšapmaksas kodu; c) iegādāties priekšapmaksas kodu, izmantojot Mobilly (jābūt Mobilly klientam).

 - Vai varu izsekot savu sūtījumu?

Lai izsekotu sūtījumu, apmeklējiet Latvijas Pasta mājas lapu www.pasts.lv. Sadaļā Meklēt sūtījumu ievadiet reģistrētā sūtījuma numuru, kas sastāv no 13 zīmju koda, piemēram, AB123456789CD.

- Kā varu būt pārliecināts par maksājumu un kartes datu drošību?

Maksājumu apstrādes risinājumu sniedz Citadele banka un First Data Latvia, kas nodrošina datu aizsardzības augstāko līmeni.