Izzinot klientu vēlmes un pieprasījumu, Rīgas 24.pasta nodaļa līdz 22.jūlijam pagarina darbalaiku

11.06.2019

Izzinot klientu vēlmes un pieprasījumu, Rīgas 24.pasta nodaļa līdz 22.jūlijam pagarina darbalaiku
Lai izzinātu klientu vēlmes un pakalpojumu pieprasījumu, Rīgas 24.pasta nodaļai no 2019.gada 15.jūnija līdz 22.jūlijam noteikts jauns darbalaiks testa režīmā, katru darbdienu pagarinot nodaļas darbalaiku par vienu stundu, bet sestdienas turpmāk nosakot par brīvdienām. Pamatojoties uz testa darbalaika rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Rīgas 24.pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi.
 
Pamatojoties uz iedzīvotāju ieteikumiem un klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumiem šajā nodaļā, kas liecina, ka darbdienās nodaļu apmeklē ievērojami vairāk klientu nekā sestdienās, kad klientu plūsma samazinās par aptuveni 60% salīdzinājumā ar darbdienām, Rīgas 24.pasta nodaļai Brīvības gatvē 428 no 15.jūnija līdz 22.jūlijam testa režīmā tiek mainīts darbalaiks, lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, kas ļautu pieņemt lēmumu, vai šādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt pastāvīgi. 
 
Testa periodā Rīgas 24.pasta nodaļa katru darbdienu pirmdienās–piektdienās pakalpojumus klientiem sniegs no plkst.8 līdz pat 20, tādējādi ik darbdienu nodrošinot to apmeklētāju apkalpošanu, kas strādā atbilstoši tradicionālajam darbalaikam.
 
Informācija par plānotajām Rīgas 24.pasta nodaļas darbalaika izmaiņām jau tagad izvietota nodaļas apmeklētājiem redzamā vietā.
 
Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts

Pasta nodaļu vienotais informatīvais tālrunis