šodien 13:36
Paplašinās “Latvijas Pasta” klātienes pakalpojumu pieejamību

Lai sniegtu iedzīvotājiem iespēju pasta un maksājumu pakalpojumus saņemt sev ērtākajā laikā, no 1. novembra mainīsies 49 pasta nodaļu darba laiki.
Pasta nodaļas Rīgā, kas atrodas ārpus tirdzniecības centriem, no 1. novembra klientus apkalpos darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00, savukārt klientu centros un pasta nodaļās, kas pieejamas tirdzniecības centros un lielākoties klientus apkalpo arī nedēļas nogalēs, darba laiks nemainīsies.
Būtiskākas izmaiņas gaidāmas reģionos – 27 pasta nodaļas divas darba dienas nedēļā – otrdienās un ceturtdienās – klientiem būs atvērtas no plkst. 8.00 līdz 18.00. Savukārt pārējās darba dienās tās būs atvērtas no plkst. 8.00 līdz 11.00 vai no plkst. 8.00 līdz 13.30. Informācija par gaidāmajām izmaiņām būs izvietota attiecīgajās pasta nodaļās no oktobra vidus. Informācija ar pasta nodaļu darba laika izmaiņām pieejama ŠEIT.
“Latvijas Pasts” regulāri izvērtē klātienes pakalpojumu pieprasījumu un pārskata to pieejamību gan lielākajās pilsētās un novadu centros, gan attālākajos reģionos. Uzņēmums pakāpeniski pilnveido klātienes apkalpošanas vietas, ierīkojot jaunā koncepta klientu centrus un pārceļot pasta nodaļas uz pašvaldībām piederošām telpām, kas ļauj vienlaikus ar pasta un maksājumu pakalpojumiem saņemt arī valsts un pašvaldību piedāvātās iespējas.
Ārpus valstspilsētām un novadu centriem dzīvojošie pasta un maksājumu pakalpojumus var saņemt savā dzīvesvietā bez papildus maksas, piesakot pakalpojumu “Pastnieks mājās” pa tālruni 27008001 vai e-pastā info@pasts.lv. Tas tiek nodrošināts vienas līdz trīs darba dienu laikā, un par saņemtajiem pakalpojumiem, pie teju 260 pastniekiem, var norēķināties arī ar bezkontakta maksājuma karti.
Savukārt ērtai sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai ikviens aicināts izmantot “Latvijas Pasta” plašo pakomātu tīklu, turklāt visi āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos iebūvēta vēstuļu kastīte, kas ļauj parūpēties par korespondences nosūtīšanu.
Izmantojot pakomātu, sūtījumu var nosūtīt ne tikai uz citu pakomātu, bet arī uz klientu centru, pasta nodaļu vai uz konkrētu adresi. Tāpat tajā var gan nodot nosūtīšanai, gan arī pārvirzīt saņemšanai ierakstītas vēstules, tā atvieglojot ikdienu un ļaujot klientam nedoties uz klātienes pakalpojumu saņemšanas vietu.
Lai nosūtītu sūtījumus, tai skaitā arī ierakstītu vēstuli, sūtījums jānoformē privātpersonu pašapkalpošanās vietnē mans.pasts.lv un pēc tam jāievieto pakomāta skapītī. Savukārt lai pakomātā saņemtu ierakstītu vēstuli, kas ierasti tiek izsniegta pret parakstu, tā, sazinoties ar klientu atbalsta komandu un identificējoties ar Smart ID vai e-parakstu, jāpārvirza saņemšanai vēlamajā pakomātā.
Mans.pasts.lv ne tikai var sekot līdzi savai sūtījumu vēsturei, to piegādes gaitai, bet arī izmantot lojalitātes priekšrocības. Reģistrējoties mans.pasts.lv, katrs piektais pakomāta sūtījums ir bez maksas, savukārt tajā noformējot ierakstītus, izsekojamus vai apdrošinātus sūtījumus, tiek piešķirta atlaide 0,42 eiro (bez PVN) apmērā.